Skip to content

Veelgestelde vragen

Ik wil een afspraak afzeggen of verzetten, hoe doe ik dat? 

Dit kunt u doen door contact op te nemen met de behandelaar of praktijk. Doe dit ruim van tevoren, minimaal 24 uur.

Wat gebeurt er als de afspraak wordt gemist? 

Als minder dan 24 uur voorafgaand aan de afspraak, wordt afgezegd of de afspraak wordt gemist, dan kan dit gevolgen hebben op de behandelduur.

Ik woon niet in het werkgebied, kan ik toch bij jullie terecht? 

Dit kan op eigen kosten. Via uw zorgverzekeraar kunt u eventuele vergoeding navragen.

Waar kan ik terecht voor een vraag over de behandeling of medicatie? 

Neem contact op met uw behandelaar.

Kan ik een behandelaar kiezen? 

U krijgt een best passende behandelaar toegewezen. Mocht het zo zijn dat uw behandelaar niet passend blijkt, kan gekeken worden naar een andere oplossing.  

Moet ik mijn kind meenemen naar de intake? 

Ja. Voor een goede beoordeling is zowel uw informatie als informatie vanuit het kind nodig.

Wordt informatie met derden gedeeld?

In principe wordt altijd toestemming gevraagd, voordat informatie met derden wordt gedeeld. Er kan in uitzonderingssituaties zonder toestemming informatie met derden gedeeld worden, dit is wanneer de veiligheid van het kind in het geding is.

Hoe dien ik een klacht in?

Om een klacht in te dienen, kunt u kijken bij onze klachtenregeling.

Alle overige vragen, neem dan contact op. 

Snelle vraag ?

Bel ons direct

0570 54 71 02